Nedēļa brīvības

* ja nav daudz laika, vari izlasīt īso variantu message beigās, bet ja interesē, kas notiek manā prātā, un uzzināt dažu labu dziesmu, ko paklausīties, lūgtum, sākt šeit (Bond - Gypsy Rhapsody):
____________
Jau dienas trīs esmu Ikšķilē.. Ir prieks atkal būt prom no trokšņainās Rīgas, no daudzajiem cilvēkiem, kas nezina, ko viņi grib, no pienākuma sajūtas, prom no kašķiem un netīrā gaisa.. Prom no tik daudz kā cita.. :) Bet šajā brīdī tomēr visvarīgāk ir nevis no kā esmu aizbraukusi, bet pie kā esmu atbraukusi.. :) (Neri per Caso - Sogno)

Pie cilvēkiem, ko mīlu.. Kas man sniedz mierinājumu, neko nesakot, neko nedarot, vnk esot kkur tepat blakus.. Pie lietām, kas jebkuram garāmgājējam neko, pilnīgi neko neizteiktu, bet man tās sniedz gandarījumu un apziņu, ka ir kkas labs, kā dēļ ir vērts smaidīt.. (Robin Thicke - Magic)

Vienīgais mazais mīnusiņš, ko tieši šobrīd izjūtu šajā miera ostā, ir mana prombūtne šī vakara Metro krodziņā, kurā tā pasākuma apmeklēšanai īstais iemesls ir nevis karaoke, bet gan iespēja redzēt un parunāties ar īpašiem cilvēciņiem, kā arī (nu labi, labi, ir karaoke pluss, ir) paklausīties kā dažs labs profesionālis un dažs labs amatieris savu balsi un dvēseli izliek tajā mazajā melnajā verķītī, ko nezinātāji sauc par mikrafonu.. (Alter Bridge - Before Tommorow Comes)

Well, jebkurā gadījumā.. domas nepazūd.. Un lai cik ļoti gaidīju to brīdi, kad sākšu pati domāt ar savu galvu, un lai cik ļoti aizraujoši tas izklausījās, kad Māris man stāstīja par savu domu lidojumu, manas zaļās, sarkanās un oranžās lidmašīnītes vnk atduras pūkainajos mākoņos un tur paliek, tās nelido prom.. Par spīti visiem mēģinājumiem aizlidot, par spīti izspēlētajiem niķiem un stiķiem, neizdodas.. (Gary Jules - Mad World)

Šķiet, ka arī aizbraucot uz Grieķiju nekas nemainīsies.. Kāpec gan kāds man ar bomi pa galvu neiesit, un neizsit ārā tās smadzeņu šūnas, kas nelaiž valā šo vitāli "svarīgo" informāciju? Dažreiz gribas, un tagad es citēšu iz bloga, kas kā saprotat, nav mans, un autortiesības centīšos nepārkāpt, tāpēc.. Dažreiz gribas, citēju, lai cilvēkam būtu izslēgšanas poga, kā elektroniskajām ierīcēm.. Tā varētu atrasties kkur aiz kreisās auss.. Un to varētu viens divi ieslēgt, un viens divi izslēgt.. (Wolfmother - Love Train)

Jābeidz gan laikam būs uz pozitīvas nots.. :) Tēja no Clipper kolekcijas - Organic White Tea with Ginger.. Jo saaukstēties tač neviens negrib.. Last.fm charlotte4401 radio non-stop radio.. Ar rock, pop, ambient, house un alternative, kā arī latin ritmiem.. Pie labās rokas telefons, kurš ik pa laikam ieskanās, pavēstot, ka ir atnākusi sms. Un sms pēdējo dienu laikā ir pat ļoti smaidu raisošas.. Pa kreisi uz sarkankoka galda kaudzīte ar sarakstītiem papīriem.. Labi paveikts dienas darbiņš.. Bet tieši man priekšā debešķīgi sudrabotā krāsā Apple iMac stacionārais dators, kurš tiks ieslēgts vēlāk, lai noskatītos kādu filmu HDTV kvalitātē.. Ņamma.. (Rank 1 - Airwave (Sunset Mix))
____________
Īsais variants:
Esmu Ikšķilē.. Pie tēva.. Smeļos atbalstu klusumā..
____________
Fonā skan virtuves trokšņi no pirmā stāva un maza guļoša bērna klusā elpošana blakus istabā..
____________
P.s. Lai cik ļoti parocīgs ir MacBook Air, un man tiešām patīk ar viņu strādāt, pie viņa ir jāpierod, kas nozīmē, ka bildes šai ziņai pievienošu tad, kad iemācīšos Googletantes bildes dabūt uz sava Desktopa.. :D:D
____________
Ha.. Haa... Done.. Man tīīīk.. ;) :P :)
Stereophonics - You're My Star :))

Comments

Annuška said…
Khe.. man ir dikten patīkama sajūta, ka mani vārdi ir cienīgi Tavas citēšanas.. Neviltoti patiess smaids uz lūpām parādās šo visu lasot.. un es zinu, ka šis peace - quite silence peace... ir tas, kas ļauj mums pabūt divatā ar sevi .. un parunāt beidzot ar to cilvēku, kāds ikdienā neatļaujamies būt... :)

Popular posts from this blog

Ļoti vajadzīgs ieraksts

Ārā snieg!!!! :))