vēstule mammai.

Egija Stale April 28 at 12:55pm
................................................................................
Čau, neesmu ilgi devusi ziņu, bet kaut kā.. nogurums liels pēc darba.. un brīvdienu nobumbulēju guļot vai arī ārpus mājas, un nemaz nepaspēju neko uzrakstīt. :) Labošos.
Ar sajūtām viss ir labāk. Biju pie dakteres, izrakstīja man pret-baktēriju/infekciju zāles (samaksāju 7,5 poundus par 6 tabletītēm - bet vismaz iedarbojās) un izstāstīja, ko un kā, ka jādzer 2 l dienā ūdens, nekāds kofeīns un nekāds alkohols. Principā jau tas, ko tu man teici. :) Paldies. Tagad jūtos jau daudz labāk.
Darbā iet ļoti kā pa kalniem. Bet kopumā jau viss patīk. Ir tur viena menedžera, kas vienmēr visiem prātu jauc. Uzvedās kā bērns, menedžēt neprot, tik teikt visiem, ko darīt, pati nesaprotot kā.. Vai pieminēju, ka viņai ir 19 gadi? Nesaprotu, kā viņa kļuvusi par menedžeri.. :D
Jā, man arī ir žēl par Amerikas braucienu, bet ja arī varētu atrast lētākas biļetes no Londonas, nezinu, vai man dotu brīvu darbā. Vai arī tad es no Amerikas un Londonu un tad mājās.
Saprotu, ka tas tāds ģimenes pasākums, un es ļoti gribētu piedalīties, bet tik ilgi būt prom no Mārtiņa, atkal.. Varbūt jāsāk ar jautājumu darbā? Bet jebkurā gadījumā lielākais, ko varu dabūt tik tuvā laikā ir 2 nedēļas. :(
Eh, un kāds šajā mājā ir nozadzis manu mazo fotoaparātu. Tāpēc, nekādu bilžu. Ja nu vienīgi ar Mārtiņa iPhone.
Tas pagaidām viss, mēģināšu kko papildus ierakstīt blogā par darbu un savām brīvajām dienām. :)
Bučas, mīļi visiem sveicieni.
Egi.

Comments

Popular posts from this blog

Ļoti vajadzīgs ieraksts

Ārā snieg!!!! :))